Beynimdeki Şişman Kadın

Ne zaman beynim şişmanlama başlamıştı tam olarak bilmiyorum. Ama bazı tahminlerim var elbette.
Eski çocukluk resimlerime baktığımda dikkatimi çeken en önemli ayrıntı vallahide billahi de şişman şişko obez yarmagül falan değilim.





İyide annem neden her lokma da 'az ye aaaz' diyordu? Teyzem Almanya'dan gelmişti. İyi hatırlıyorum o günü. Sisliii ve yağmurlu bi gündü. Bileklerimizi ölçmüştü.Pis pis sırıtmış ardından da bak bak benimkinden kalın demişti etraftakilere. Bilinç altım sen şişmansın diyordu artık.
Ama değilmişim işte. Kör müyüm ben değilmişim.Zayıfta değilmişim ama şişman hiç değilmişim.

Evet başarmışlardı. Önce beyim şişmanladı benim. Sonra nasıl olsa veremiyorum diye düşünüp bütün vücudum şişmanlamıştı.
Neden başıma gelen herşeyde annemi suçluyorum?
Neden sorumluluğu ona atmaya çalışıyorum?
Geçmişim neden annemin sesleri ile dolu?
Beynimi nasıl zayıflatabilirim?